Pages

Search:

20160401

Mirror, Mirror On The Wall

Photos by Carlinhos

Coat, Top, Culottes, Boots- Zara | Watch- HERE

Been absent for a week due to the crazy weather and also some uni work, but as usual, we had some time to take a few photos. If you're following me on Instagram (@muny.b), you've already seen this look I've posted about three days ago.
Again, talking about trends, culottes have been a must for me at the moment.
I'm going to be really honest, I loved culottes ever since they came out last year, I've been wanting to wear it since then, although, I felt that it wouldn't look good on me because I have a tiny ankle, so I was ashamed of it and felt like it wouldn't suit me. One day, I just went over to Zara and tried it on, I was still in doubt, but I still bought it and then decided to wear it, and you know what? I was actually feeling pretty good with them on.
So literally the point on telling you guys this, is just to let you know that sometimes stepping out of your comfort zone isn't always a bad idea. I'm feeling these culottes now and sure will buy some new ones soon.


Estive ausente durante uma semana por causa deste tempo super confuso, e também por causa dos trabalhos da Faculdade. Mas como sempre, houve um tempinho para tirar umas fotos.  Para quem me segue no Instagram (muny.b), já deve ter visto este look que postei há uns três dias atrás. 
Mais uma vez, falando em relação às tendências, eu tenho vindo a gostar imenso de culottes desde quando surgiram, no ano passado. Eu sempre quis usar umas mas nunca tive "coragem", ou melhor, pensei que não me ficassem bem porque tenho o tornozelo muito pequenino. Um dia entrei na Zara, e decidi experimentar, mesmo com algumas dúvidas, resolvi levar e claro, decidi usá-las, e sabem que mais? Eu adorei ver-me com elas vestidas.
Resumindo, o objetivo desta pequena "estória" é basicamente passar a mensagem de que por vezes sairmos da nossa zona de conforto nem sempre é uma má ideia. Eu estou super vaidosa com os meus culottes e de certeza que não tarda nada já estou a comprar outro par. 

Muny B.




No comments:

Leave a comment.

Copyright @ Muny B. | BLOG DESIGN BY KOTRYNABASSDESIGN